Právě jste dorazili nebo se chystáte do resortu Sv.František ? Zde jsou odpovědi na Vaše nejčastější otázky.
Informace po příjezdu
POKOJ, HOTEL, RECEPCE
-
Kdy je otevřena recepce?
- Recepce funguje denně od 08:00-20:00 na tel.+420 773 820 273
- Check out : do 10:30 Potřebujete odjet později, stačí si připlatit 500 CZK za Late -check out do 14:00 - dle aktuální obsazennosti hotelu
-
Pozdní návrat do hotelu, jak se dostanu dovnitř, když je recepce již uzavřená?
- Hotel – hlavní vchod se standardně uzavírá kolem 22:00 hodiny.
- Vašeho hotelová karta je nakodována tak, že pokud je již hlavní vchod označený nápisem RECEPCE uzavřen, přiložením karty nebo chipu ke čtečce se dveře otevřou.
-
Jak se dá regulovat teplota na pokojích ?
- V pokojích typu Stodola se dá teplota regulovat samostatně přímo v pokoji, aby vše fungovalo, musí být v pokoji uzavřená okna, jinak se čidla nespustí. V pokojích Standard se reguluje teplota klasicky hlavicí na radiátorech. Děkujeme, že netopíte při otevřených oknech.
-
Jak funguje na hotelu Wifi ?
- V celém objektu Erlebachovy Boudy je k dispozici zdarma WiFi bez hesla. Pro používání WiFi na pensionu Martin a Vila Tereza, kontaktujte recepci pro heslo.
-
Mohu si na hotelové televizi zapnout Netflix? Na většině pokojů máme "chytré" televize, ale nejsou napojeny na internet. Internetové připojení na vrcholcích hor často při větším zatížení není dostatečně silné. Děkujeme za pochopení. Pro běžné použití je internet v celém objektu plně k dispozici.
-
Jak opustím garáž? Pro opuštění garáže stačí s autem najet cca 1 metr před výjezdová vrata, ty se automaticky otevřou. Pro otevření garáže je potřeba přiložit chip/dveřní kartu ke čtečce na levé straně při vjezdu do garáží.
RESTAURACE
-
Kdy jsou snídaně?
- Snídaně jsou denně od 7:30 -9:30
-
Mohu si na snídaních zakoupit presso, capuccino ?
- Ano, pokud Vám nevyhovuje káva ze snídaňového automatu nebo překapávaná, lze si na baru objednat výborné presso, capucciono atd..a připadat ho na svůj hotelový účet.
-
Kdy jsou večeře?
- Pokud jste si objednali polopenzi – ta je bud ve formě tříchodového menu či bufetu doražte prosím mezi 18:00-20:30
-
Objednal jsem si polopenzi, jsou v ceně zahrnuty nápoje?
- Ne, nápoje nejsou zahrnuty v ceně večeří.
-
Mohu si rezervovat stůl v restauraci ?
- Rezervace pro méně než 6 osob neumožňujeme. Pro skupiny přátel či větší rodiny doporučujeme rezervaci řešit předem a to přímo v restauraci, či přes hotelovou recepci na tel +420 773 820 273.
-
V jakém čase funguje PANORAMA restaurace?
- Restaurace funguje denně od 11:00- 21:00, v tomto čase rádi nabídneme oběd, odpolední snack či kvalitní večeři. Od 21.00 hodin již nevaříme, ale posedět můžete až do 23.00
- Speciálně pro Vás: každý pátek a sobota večer vaříme do 21:30
-
Zapomněl jsem si objednat polopenzi, co mám dělat?
- Polopenzi je možno objednat min. 24 hodin předem, ale nezoufejte naše á la carte restaurace Panorama je otevřena denně a rádi Vás obsloužíme z našeho jídelního lístku. Cena polopenze je 550 CZK za osobu a noc - forma tříchodového menu či bufetu.Dětská cena je 275 CZK za dítě ve věku 3-11 let.
-
Je možné platit služby restaurace Panorama na hotelový účet?
- Ano, je to možné. Pokud si přejete uhradit služby za stravování společně s celým hotelovým účtem, dejte prosím tuto informaci obsluhujícímu číšníkovi, ten Vám dá podepsat Vaše konzumace a přiřadí je k číslu Vašeho pokoje. V případě, že to servisu restaurace neoznámíte, předpokládáme, že si Vaši konzumaci uhradíte přímo v restauraci a to nejpozději poslední večer před odjezdem. V restauraci Panorama je možná platba kartou či hotově.
WELLNESS
-
Jak je otevřený wellness?
- Bazén a whirlpooly, masáže jsou k dispozici denně od 09:00-21:00
- Sauny - parní, bio tepidarium, infrasauna, finská sauna či bylinná lázeň jsou v provozu denně od 15:00-21:00
- Whirlpooly jsou určeny od 15:00-21:00 pouze pro dospělé, z důvodu klidu v relaxační oblasti
- Speciálně pro Vás jsme každý pátek a sobotu otevřeni do 21:30
-
Mohou do saun děti mladší 12 ti let?
- Pro děti jsou určeny sauny v naší Wellness oblasti: Infrasauna, Parní sauna, Bio prohřívárna. Prosíme děti ve věku do 12ti let, aby navštěvovali bazénový prostor pouze v doprovodu dospělých a pouze do 19:00. Pozor whirlpooly jsou přístupné pro děti pouze do 15:00.
-
Najdu ve wellness ručníky nebo si je mám vzít z pokoje?
- Ano, najdete a naleznete zde i saunovací prostěradla, prosíme, hotelové ručníky nechávat na pokojích.
-
Jsou k dispozici masáže?
- Ano, stabilně nabízí kvalitní thajské masáže v našem wellness centru. Rezervace masáží je nutná předem na hotelové recepci. Masáž je možno uhradit ihned nebo ji napsat na hotelový účet Vašeho pokoje. Obdržíte potvrzovací účtenku s časem a typem masáže a s tou pak dorazíte v objednaný čas k naší masérce.
Reservace masáží je možná tel .+420 773 820 273 či osobně v hlavní recepci
Nabídka masáží zde :
-
Je wellness automaticky v ceně pobytu?
- Hoteloví hosté Erlebachovy Boudy - pokoje typu Standard a Stodola mají wellness v ceně pobytu. Wellness není zahrnut v ceně pobytu hostů Josefovy Boudy, pensionu Martin a Vily Terezy. Hosté resortu Sv. František si mohou wellness přikoupit na hlavní recepci dle aktuálního vytížení wellness centra.Více info na recepci.
ZÁBAVA A ZÁBAVA PRO DĚTI
-
Je v hotelu kulečník a lze ho rezervovat ?
- Ano, v hotelu je kulečník i stolní fotbálek, najdete na 2.patře v restauračním salonku Erlebach. Fotbálek, kulečník je na 10 CZK mince. Kulečník ani fotbálek není možné rezervovat.
-
Jaká je možná zábava pro děti ?
- Dětský koutek na 2.patře před vstupem do Wellness, mini dětský koutek, který je součástí restaurace Panorama v zadní části a dětské hriště u kapličky.
INFORMACE PŘED PŘÍJEZDEM
-
Dostanu se k Vám autem? Ano, pohodlně se k nám v létě i v zimě dostanete autem. V resortu pak můžete zaparkovat buď v podzemních garážích nebo na vyhrazených prostorech okolo Erlebachovy a Josefovy Boudy. Pro parkování venku i uvnitř získáte na recepci parkovací lístek s Vaší SPZ, který si viditělně umístíte na přední okno Vašeho vozidla. Parkovné je zpoplatněno částkou 200 CZK za auto a noc.
-
Potřebuji povolenku pro vjezd do národního parku ? Povolenka není třeba, silnice je volně přístupná, ale platí zákaz parkování i zastavení mimo vyhrazená parkoviště. Při příjezdu k nám projíždíte národním parkem, jeďte pomalu a opatrně.
-
Jsou nutné řetězy? Od listopadu jsou povinnou výbavou nejen kvalitní zimní pneumatiky, ale i sněhové řetězy. Pokud nemáte náhon na všechna 4 kola, doporučujeme toto nařízení plně respektovat. Komunikace k nám je pravidelně upravována, frézována a jezdní zde pravidelná autobusová linka.
-
Musím si vozit dětskou postýlku ? Není potřeba, stačí si při rezervaci zadat požadavek. Postýlku včetně povlečení rádi připravíme za jednorázový poplatek 250 CZK.
-
Mohou na hotel psi ? Pejsi jsou u nás vítáni pouze na určitých typech pokojů. Pejsi nejsou povoleni ve většině pokojů v naší části Stodola Deluxe. Budeme rádi, pokud v průběhu pobytu budete následovat naše instrukce k pobytu Vašich psích miláčků. Akceptujeme pouze 1 pejska na pokoji. Poplatek za pejska je při objednání předem 600 CZK za noc, pokud přijede nenahlášen, je účtována částka 800 CZK na noc. Josefova Bouda - při pobytu akceptujeme pouze malá plemena.
-
Je na hotelu půjčovna lyží ? Půjčovnu lyží, snowboardů ani běžek na Erlebachově Boudě nemáme. Můžete využít služeb půjčovny Yellow Point v centru Špindlerova Mlýna, kde naši hosté máte nárok na slevu. Úschovnu lyží na hotelu máme pro naše hosty gratis.
-
Je na hotelu prostor pro úschovnu lyží , kol ? Sušárna ? Ano, na hotelu je prostor pro úschovnu lyží a také sušárna obuvi. Do těchto prostor mají přístup všichni hoteloví hosté přes svoji hotelovou kartu. Nejsou zde individuální uzamykatelné skříňky, v lyžárně je naistalována bezpečnostní kamera.
-
Musím si rezervovat masáže předem ?
Masáže poskytujeme denně, ale vzhledem k velkému zájmu o tuto službu, prosíme o rezervaci času masáže předem na tel +420 773 820 273 či na emailu betlem@rsvf.cz